Thursday, June 20, 2013

Pembelian Pertama di Pejabat Elken


Rabu, 19hb Jun 2013

Seusai solat maghrib Jutawan Saleh dan Jutawan Zah bergegas dari Shah Alam ke Wisma Elken di Jalan Kelang Lama. Jika kelmarin, mereka pergi berdua sahaja ke Wisma Elken (pejabat), tetapi kali ini anak bongsu mereka, Fahim Al-Faqeh, juga turut serta. 


Pada malam ini, tujuan bertandang ke pejabat adalah untuk mendapatkan ilmu tentang produk - DX dan RO, dan pelan pemasaran. Sebelum masuk ke "dewan kuliah", kedua-dua jutawan Saleh & Zah singgah di kaunter pembelian untuk membeli beberapa barangan. Inilah kali pertama mereka membuat pembelian sendiri di pejabat. Sebelum ini pembelian produk Elken adalah di pejabat stokis Seksyen 13 Shah Alam atau melalui upline, DCM Yatie.


Jutawan Saleh telah membeli EMPAT unit Arabian Dates manakala Jutawan Zah membeli DUA IG6 Colostrum Cookies. Kedua-dua produk ini merupakan sebahagian daripada barangan RAYA ARABIA Promosi Spesial. Sementara Fahim sianak Jutawan pula membeli DUA unit Chocolate with malt yang sudah menjadi minuman harian beliau.  

Memandangkan bulan Ramadhan bakal menjelang tidak lama lagi dan kurma menjadi favourite, Jutawan Saleh tanpa berfikir panjang telah membeli produk ini. Dengan pakej yang menarik, Jutawan Saleh ingin berkongsi produk ini dengan prospek2 beliau.

Arabian Dates

Chocolate with malt
Memang sudah tidak dinafikan lagi kurma atau nama saintifiknya phoenix dactylifera mempunyai khasiat yang banyak. Islam juga amat menggalakkan umatnya agar mengamalkan makan kurma atau dikenali juga sebagai buah tamar. Jika anda google di internet, Insya Allah banyak laman2 web dan blog yang memaparkan tentang kebaikan dan khasiat buah kurma seperti di link ini.

Kepada anda yang berminat dengan produk2 ini, sila hubungi Jutawan Saleh melalui emel - sabdlati@gmail.com atau hp - 0196061948. Promosi spesial hanya di antara 22hb Mei 2013 hingga 8 September 2013.

No comments:

Post a Comment