Thursday, July 4, 2013

Perkongsian Peribadi Oleh Bekas Seorang Imam


Sewaktu menghadiri aktiviti di pejabat Elken Isnin, 1hb Julai 2013, lalu, seorang bekas Imam di sebuah masjid di negeri Sembilan telah berkongsi secara peribadi dengan bakal Jutawan Saleh. Bekas Imam tersebut yang dikenali sebagai Encik Malik dengan senang hatinya telah berkongsi kisah bagaimana beliau mula terlibat secara aktif dengan perniagaan Elken. Ujarnya yang kini merupakan seorang stokis di N9, matlamat utama beliau fight dalam bisnes Elken adalah untuk menyelesaikan masalah kewangan yang dihadapinya satu ketika dahulu.

Sudah jelas lagi bersuluh sekarang dan seperti kata upline mentor MCCM Yvonne, untuk berjaya dalam bisnes Elken perlu ada matlamat dan impian yang jelas. Dengan segala bantuan yang telah tersedia seperti sistem CBP, produk-produk yang berkualiti dan sistem pendidikan Elken yang sangat baik, Insya Allah beroleh kejayaan jika berusaha dengan gigih dan bersemangat. 

Bersama "Imam" Malik

Ya Allah, aku bemunajat dan berdoa kepadaMU semoga memberi kekuatan dan semangat kepadaku ketika menjalankan bisnes Elken. Engkaulah pemberi rezeki yang MAHA ESA. Murahkanlah rezekiku. Ya Allah Permudahkanlah. Jangan Dipersulitkan dan Kau akhirkanlah dengan Kebaikan.  Amin ya rabbal a'lamin.

BERTEMU ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN!

No comments:

Post a Comment